Saturday, March 26, 2011

Чамд.

Чамд хар хүүхэн таалагддаг. Бүр явалддаг болсон тухайгаа өмнө нь надад хэлж байсныг чинь санаж байна. Хар хүүхнийх хар ч гэсэн гоя байдаг гэж хэлсэн чинь одоо болтол чихэнд сонсогдоод. Хятад, солонгос, америк, тэгээд бүр африкийн хар гээд бүгдийг нь л үзэж байгаа тухайгаа ярьж байсан. Гэрээс чинь зайтай байдаг жазз паб-д дагуулж ороод л ганц хоёр дуу сонсонгоо аяга шарз уухад л чиний өвөрт ороод ирдэг хүүхнүүд. Амархан ч бол доо. Над шиг хүнд бол хичнээн сайхан залуу байлаа ч гэсэн нэг л тийм хүн чанар зулгаагаад тийм амар унтаж хэвтэхгүй дээ.

Чи надад байнга хэлдэг дээ. Чи мөн дөө гэдэг үгийг чинь одоо байнга сонсохгүй байгаа ч гэсэн би алдаа хийгээд байгаагаа мэдээд надад чиний тусламж үнэхээр их хэрэгтэй байна. Хүнд дурлахаар чи муу л ирж намайг болиулдаг, сэтгэл санаа үймүүлдэг их л ретро хүн байж дээ.

Нэг тийм гоя хүүхэн гоя тээ гээл нээх л их хүүхэн ярьсан хоёр баагий хаха. Надад гоя том гуятай, том хөхтэй балиар зэвүүн хүүхнүүд таалагддаг байлаа. Тухайн үед чи юу гэдэг байлаа даа. Гэнэн томоогүй бараг л 10 жилийн формтой хүүхэд гэдэг байлуу? Цаг өнгөрөөд би бараг өөрөө том гуятай, том хөхтэй болоод ирэхийн цагт гоя жижкен гэхдээ хөөрхөн тэгээд зэвүүн охин таалагддаг болж эхэлсиймаа. нофш гэж.

Би ер нь их ууртай байна л даа. Муриулцымуу, хулхидуулцымуу, гологдцымуу дөнгөж сая 40 минутын өмнө яг юу болж өнгөрснийг мэдэхгүй байгаа ч гэсэн одоо чамайг ядаж мснжрт орж ирээд намайг тоодгүй тэнэг зангаа гаргаж намайг авраасай гэж ямар их хүсч байна.

Согтуу байгаа юм байлгүй. Юу бичээд байгаагаа ч ойлгохгүй байна. Азаар энэ блогийг намайг бичдэг гэдгийг чи би бас 3 хүн мэддэг. Бурхны авралаар уншаатахвал надруу яриарай тэнэг хүүр минь.

4 comments:

  1. надад том хөхтэй хүүхэн таалагддаг этр к

    ReplyDelete
  2. юу ч ойлгосонгүй...

    ReplyDelete
  3. ishshshshs oilgojiin oilgojiin

    ReplyDelete